Margus nõlvak: teekond Tele2 Eesti juhiks ja visioon

Margus nõlvak: Tele2 Eesti juht ja tema juhtimisfilosoofia

Alates juulist 2023 juhib Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak, kes on toonud ettevõtte etteotsa värske vaatenurga ja selge juhtimisfilosoofia. Tema lähenemine põhineb sügaval veendumusel meeskonna tähtsusest, usaldusel ning pühendumuses parima võimaliku kliendikogemuse loomisele Eestis. Nõlvak rõhutab pidevalt, et „Meeskond on tähtsaim, sest üksi sa midagi ära ei tee.” See põhimõte peegeldub tema igapäevases juhtimises, kus ta väärtustab koostööd ja iga töötaja panust ettevõtte edukusse.

Meeskonna tähtsus: üksi pole võimalik midagi ära teha

Margus Nõlvak on veendunud, et ükski suur saavutus ei sünni üksiküritaja pingutustest. Tema juhtimiskontseptsiooni keskmes on meeskonna jõud, kus iga liige on oluline lüli ühise eesmärgi saavutamisel. See filosoofia ei piirdu vaid tööülesannete jaotamisega, vaid hõlmab ka vastutuse jagamist ja üksteise toetamist. Nõlvaku sõnul on oluline anda meeskonnaliikmetele piisavalt vastutust, et nad tunneksid end motiveerituna ja näeksid oma töö otsest mõju ettevõtte tulemusele. See loob keskkonna, kus innovatsioon ja loomingulisus saavad õitseda, sest inimesed tunnevad end kaasatuna ja nende ideid väärtustatakse.

Usaldus kui edasiviiv jõud juhtide ja töötajate vahel

Nõlvaku juhtimisstiili nurgakiviks on usaldus, mis peab valitsema nii juhtide kui ka töötajate vahel. Ta usub, et avatud kommunikatsioon ja läbipaistvus loovad tugeva aluse koostööle ja aitavad vältida arusaamatusi. Kui töötajad tunnevad, et nende juhte saab usaldada ja vastupidi, tekib positiivne töökeskkond, kus inimestel on julgust võtta riske ja pakkuda uusi ideid. See omakorda aitab ettevõttel kohaneda muutustega ning olla konkurentsivõimeline aina kiiremini arenevas telekommunikatsioonisektoris. Uskudes oma meeskonda ja andes neile tööriistad ning vabaduse, saab Tele2 Eesti luua keskkonna, kus igaüks saab oma potentsiaali maksimaalselt ära kasutada.

Kliendikogemus: parim Eestis kui eesmärk

Margus Nõlvak on seadnud Tele2 Eestile ambitsioonika eesmärgi – saada ettevõtteks, millel on parim kliendikogemus Eestis. Ta mõistab, et tänapäeva turul ei piisa üksnes kiiretest kiirustest või konkurentsivõimelistest hindadest. Kliendid otsivad eelkõige usaldusväärset katvust ja sujuvat kogemust. Nõlvak keskendub sellele, et iga kliendi interaktsioon ettevõttega oleks positiivne ja probleemivaba. See hõlmab nii teenuste kvaliteeti kui ka klienditeeninduse taset, luues pikaajalisi suhteid ja suurendades klientide lojaalsust. Tema visioon on muuta Tele2 Eesti sünonüümiks suurepärasele klienditeenindusele.

Karjäär ja varasemad kogemused

Margus Nõlvaku karjäär telekommunikatsiooni valdkonna tipus on täis mitmekülgseid kogemusi, mis on kujundanud tema unikaalse juhtimisstiili. Enne Tele2 Eesti tegevjuhi ametisse asumist on ta juhtinud mitmeid tuntud ettevõtteid, tuues neisse uusi ideid ja strateegiaid. Tema teekond on olnud õpetlik ja täis väljakutseid, mis on teda vorminud kogenud ja tasakaalukaks juhiks.

Teekond Mainor Ülemiste ja Forus Grupi kaudu Tele2-e

Margus Nõlvaku karjäär sai alguse kinnisvaraarenduse valdkonnas, kus ta alustas tööd Mainor Ülemiste juures. Sealt liikus ta edasi Forus Grupi ja Doranova Balticsi juhtima, kus omandas väärtuslikku kogemust erinevate sektorite ettevõtete arendamisel ja juhtimisel. Need kogemused on andnud talle laiapõhjalise arusaama ärijuhtimisest ja võimaldanud tal näha erinevaid ärimudeleid. Tema liikumine Mainor Ülemistest ja Forus Grupist Tele2-e näitab tema võimekust ja soovi pidevalt uusi väljakutseid vastu võtta ning oma karjääri arendada, liikudes aina suuremate ja keerukamate organisatsioonide etteotsa.

Ebatavalised õppetunnid: maakivide lõhkuja ja linnupuuride meisterdaja

Nõlvaku CV-s on ka mõned ebatavalised ametid, mis on talle andnud ainulaadseid õppetunde. Ta on töötanud nii maakivide lõhkujana kui ka linnupuuride meisterdajana. Need kogemused on õpetanud talle töökust, praktilist probleemilahendust ja erinevate tööde väärtustamist. Nõlvak ise on öelnud, et oluline õppetund on osata olla „kohal” erinevates rollides ja mõista, et halbu otsuseid ei tee keegi meelega. Need varasemad kogemused on kujundanud tema arusaama tööst ja inimestest, aidates tal olla empaatilisem ja mõistvam juht.

Tulevik visioon ja sektorianalüüs

Margus Nõlvak vaatab Tele2 Eesti tulevikku suure ambitsiooni ja selge visiooniga. Ta mõistab telekommunikatsioonisektori kiiret arengut ja sellega kaasnevaid väljakutseid, kuid näeb ka suuri võimalusi innovatsiooniks ja kasvuks. Tema fookuses on jätkusuutlikkus, tehnoloogiline areng ning Euroopa laiem konkurentsivõime.

Jätkusuutlikkus: laiem kui vaid keskkond

Nõlvaku jaoks tähendab jätkusuutlikkus palju enamat kui ainult keskkonnaküsimusi. Ta rõhutab, et see hõlmab ka õiglast ligipääsu, digitaalset kaasatust ning vastutustundlikku juhtimist. Tele2 Eesti eesmärk on olla ettevõte, mis toetab kõiki oma kliente ja ühiskonda laiemalt, tagades ligipääsu vajalikele teenustele ja tehnoloogiatele. See tähendab ka seda, et ettevõte panustab oma tegevusega positiivselt ühiskonda ja keskkonda, luues kestvat väärtust.

Telekomisektori areng: andmete kasv ja võrkude automatiseerimine

Margus Nõlvak toob välja, et telekommunikatsioonisektori tulevikus on andmete mahu kasv ja võrkude automatiseerimine väga olulised. Need kaks trendi määravad nii teenuste kvaliteedi kui ka ettevõtete võimekuse pakkuda uuenduslikke lahendusi. Nõlvak rõhutab vajadust olla valmis pidevateks muutusteks ja kiiresti õppida otsustama, et seejärel vajadusel kiiresti kohaneda. Tele2 Eesti investeerib tehnoloogiasse, et tagada oma võrkude tõhusus ja vastata kasvavale nõudlusele andmeside järele.

Innovatsioon ja investeeringud Euroopas

Euroopa telekommunikatsioonisektor vajab Nõlvaku hinnangul reguleerimise kiirendamist, investeeringute suurendamist ja teadus-arendustegevuse hoogustamist, et innovatsioon ja taskukohasus saaksid ühendatud. Ta usub, et see on võti selleks, et Euroopa saaks püsida konkurentsivõimelisena globaalsel turul. Rahvusvahelise Tele2 Grupi osana panustab Tele2 Eesti oma teenustega miljonitele klientidele Euroopas, aidates kaasa sektori arengule ja innovatsioonile. Nõlvak näeb suurt potentsiaali tehnoloogiate arengus, mis võimaldavad luua uusi ja paremaid teenuseid.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *